INFO
Op deze pagina vind je onze informatie over het bestelproces, de verzending en het retourneren. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via ons contactformulier of stuur een DM op Instagram.
Bestelproces:
Jij wil natuurlijk zo snel mogelijk je bestelling thuis hebben! Daarom doen we ons best om de bestelling binnen 2 werkdagen te versturen.
Indien een product niet op voorraad blijkt te zijn, wordt je hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht.
Nadat je een betaalmethode hebt gekozen en de bestelling is afgerond, komt de bestelling bij ons terecht. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling en als de bestelling is verzonden krijg je een mail met een verzendbevestiging. In deze mail staat ook je (eventuele) track & trace code.
Retourproces:
Is het product toch niet wat je ervan had verwacht? Meld dan je retour aan via ons contactformulier, en vergeet hierbij niet om je ordernummer erbij te vermelden.
Is je retour aangemeld? Vervolgens ontvang je van ons een bevestiging. Reageer hierop met de track & trace code van je pakket.
De kosten van het retourneren vergoeden wij niet.
Let op! Retourneer je een ketting of armband? Zorg er dan voor dat deze niet in de knoop komen. Sieraden die in de knoop komen kunnen wij helaas niet retour nemen.
Alleen ongedragen en onbeschadigde producten nemen we retour.